Tuesday, June 29, 2010

Di Sekulah....Waktu Pj....

assalamualaikum...helo2 helo2
aku dah lame senyap drpada dunia belog ni..
sbab x de benda nk crita.. so dok diam saje la..


hari ni, 29 jun 2010, kul 7.15 pm..... tamat la tggungjawab aku
yg paling berat untuk dipikul oleh bdak 16 tahun cm aku..
tggungjawab tersebut amat lah rahsia, tidak boleh di dedah kn..
aku cukup bsyukur ianya suda berakhir..


cheer! cheer everybody! yeah! alhamdulillah..
(jangan pedulikan perempuan ini)


hari ini jugak, di sekula....ade kelas kesihatan....
aku malas betol bab2 bersukan di sekula...
sebab mlas tukar baju, dan masuk ke kelas untuk belajar,
leceh! leceh! leceh! badan berpeluh2...haiyakk..


tadi cikgu suh maen besball.. aku di pakse pukul bola
sebab ahli2 team aku suma dh 'mati'
aku dapat pukul bola yg melayang ke muka aku yg jaya nya
dengan sekali pukulan... the feeling was... AWESOME!
ni baru pertama kali aku pukul bola besball, n aku pukul
dengan baek...wa.... hahaha
(cian, dah tua bangka baru merasa pegang kayu besball)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...